CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 November 2010

Saat yg mencemaskan

Continue kesah balik kampung, yea...

Masa ari Senin nak balik KL...time kitorang tgh duk berkemas dalam bilik...tetiba dengar org dok mengongoi...Makin lama makin kuat! Aku yg kemusykilan ni keluar la tgk...

Opah Chu

Rupa-rupanya my MIL yg dok menangis beria-ia sambil peluk Opah Chu. Sambil tu mulut dah tanya kenapa chu...kenapa chu...Aku pon nmpk Opah Chu dok terlentok tak sedarkan diri, try la letak jari kat idung dia. Takde rasa nafas! Dlm hati duk ingat benda yg tak elok dah. Dlm masa yg sama dah tak sanggup nak face lagi 1 kematian. Mcm dah ramai sgt org yg rapat & aku kenal "pergi" tahun ni.

Dlm dok kalut2 tuh, my FIL dtg baca apa yg patut sambil goncang2 badan Opah Chu & Alhamdulillah dia bernafas balik. Lega...


us@ Hospital Batu Gajah

Kitorang terus antar dia ke Hospital Batu Gajah. Sampai sana baru dia sedar & tanya kenapa kitorang bawak dia ke hospital. Katanya kalo dia nak mati biarlah mati kat umah!

Lepas dah check, rupa2nya darah dia rendah! Tu yg pengsan agaknya. Time aku tulis entry ni, Opah Chu masih lagi belum keluar hospital. Masih lagi dirawat.

Aku doakan semoga Opah Chu cepat sembuh.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails