CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 November 2010

Kids Photography...It's not easy...

Memang payah betol nak amek gambar dua sepupu nih! Dah la dua-dua bukan jenis "giler camera". Makin hazab jadinya bila nak amek gmbr diorg.

Tak percaya? Tgk ni...


Time Adam dah elok pandang camera...Ziqri plak buat hal sendiri berjalan nak ke mana ntah...


Time Ziqri dah elok duduk diam, Adam plak dok gigit kuku! Haiyo...


Time aku susun diorang duduk dekat2...yg Ziqri ternganga mulut ntah marahkan sape...yg si Adam plak dok tgk bawah!


Mmg tak dengar kata betol budak2 ni nak amek gambar! Payah sungguh nak posing!


Sudahnya...masing2 buat hal sendiri. Lantak korang lah. Dah tak kuasa aku nak bagi arahan supaya diorang duduk elok2 so that senang skit nak amek gambar.

Paling senang...amek jer la gambar candid diorang!

4 comments:

K-Addicts said...

*LOL!! Kelakar gmbr2 ni..bila masa ada 2 mamarazzi kat apal ni?

Melor said...

biasa la bebudak. melor pun mengalami masalah yg sama. jadi candid ajelah gambar dia org.gambar candid ni klu kena gaya lagi cantik dari gambar x candid

Nini D.. said...

hahaha..ini la namanye bebudak kak

zahira said...

teh - hehehe...mamarazzi sentiasa ada. masa jer takde kekadang nak amek gmbr ;-P

melor - me tak reti sgt seni fotografi ni...so amek gmbr pon blasah jer, hehehe

emy - iye...tau. budak2 tak makan saman!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails