CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 November 2010

Baik U simpan...

Sebelum kisah tetamu-tetamu kitorang datang...


This is my FM collection. Ada jugak yg dah ilang. Ada yg pecah masa pindah aritu. Ada jugak yg aku beli tp lupa letak kat mana (mana la FM fish aquaria aku)! FM ni ada yg aku beli sendiri bila pegi jln2 & ada jugak yg bagi as souvenir ;-). Mmg aku suka collect FM.

So, aritu Mr Hubby cakap ngan aku baik aku simpan FM-FM tu semua memandangkan ramai budak2 nak datang. Eh budak...kenapa la ko minat sgt ngan FM aku kan?

Tapi tak kuasa la aku nak simpan. Penat seh...everytime ada budak2 nak dtg, aku kena simpan. Lepas diorang balik letak balik. Kalo la FM aku tu penuh 1 fridge...tak ke penat nak susun & simpan balik??

Betol tak?

5 comments:

Nini D.. said...

muahahahaha...ko minat eh kak kumpul benda nih...

Mama Rayyan said...

budak2 mmg minat sgt dgn FM...my son asyik nak main je FM tu klu masuk dapur,lastnye simpan je la...

zahira said...

emy - aku minat giler! tp cam buat semak jer kan? hahaha...

mama rayyan - my son belum sampai lagi nak amek FM tuh...kalo dah sampai nanti tak tau la!

mama ct said...

hahaha...sama lah ct pun sgt minat...koleksi kongsi bersama hubbY...but macam ct..ct tak bagi budak2 usik...sebab susah nk dpt balik...semua dari Europe dulu...nngis nak pergi beli balik...

mereka dtg...dapur tak masuk...coz mY kids pun tak masuk dapur....ct tak kasi budak masuk dpr unless ct ada...if not...just main toYs dekat depan.....hahaha...housewife memang banYak rules...and mY kids pun dah faham...just main dekat depan....kitchen without mama is fairly dangerous sooo..selamat....

mama ct said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails