CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 November 2010

Nak jadik chef ke?

Tempat feveret Ziqri skrg ialah kitchen. Time ibu masak...dia pon sibuk jugak dok punggah periuk belanga! Abes suma dicampaknya! So, awal2 aku dah beringat tak boleh letak brg2 kaca or tajam kat sini. Sib baek la dia tak berani nak keluar ke balcony (dia gayat seh!)...kalo tak...harus semua benda dicampak ke bawah!


Barang2 dapur aku, kalo tak dicampaknya...dia amek buat main...


Tgk la gayanya ha...ala2 menggoreng uolls! Ziqri...goreng apa tu? Ni la akibatnya bila selalu ke dapur ngan tok ciknya, hahaha...


Lepas dah puas main...elok plak dia letak benda tu jadik perhiasan! Adoi la...kalo tak benda nih...periuk aku dia letak kat sini!


Ha...kan aku dah cakap...periuk belanga aku suma dia jadikkan permainan! Nak jadik chef ke Ziqri? Chef Ziqri...cun jugak. Kalo nak jadik chef...biar jadik chef yg hebat yea...;-).

4 comments:

K-Addicts said...

huh siap ada perhiasan kaca.. bagus. kitorang dulu zaman adam besar ziqri ni memang umah langsung tak berhias. kalu hias pun kejap je hancuss dek tangan pemusnah adam tu.kira bagus jugak la ziqri tak usik yang kaca-kaca tuh.

zahira said...

teh - hahaha...pandai plak dia yg perhiasan kaca tu dia tak usik. yg tak kaca jer dia campak!

Nini D.. said...

sama la dgn afif....jentolak dia sumer dia simpan..tp abes sumer periuk,sudip,kuali aku dia buat main

zahira said...

emy - hahaha...anak lelaki! penin aku. tu baru sorang...mau 2, 3 org yg ala-ala sebaya...pengsan!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails