CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 September 2009

Cerita Raya Pulak

Cerita dipagi Syawal...




Tihani - dia tgk aku dan ibunya dok make up dia pon sibuk nak mekap sama. Tgk lar tu...bedak mak aku dia pakai sendiri...bercapuk2, hehehe...Siap ngan handbag nye bagai...maklum lar nak collect duit raya kan...




My sis family




My family. Tahun ni seronok raya. Ada Ziqri :-). Hahaha...aku yg tukang seronok utk dia. Dia bukan tau apa pon...




1st umah yg kitorang pegi. My cousin house. Harus lar pegi sana dulu sbb nenek aku dok situ.




Kitorang...bergambar lagi depan umah. Asik bergambau jer. Rasanya tahun ni raya aku byk amik gmbr.




Pegi beraya. Biasanya pagi2 mmg kitorang kuar beraya. Pegi raya umah yg penting2 dulu.




Tengahari or petang baru sedara-mara dtg beraya umah kitorang. Tahun ni raya lain skit. Cousin kitorang yg dah bertahun2 tak dtg beraya...tahun ni datang. Segala persengketaan dah tamat, tu yg dtg beraya tuh. Tak yah lar aku cite ngan panjang lebar kat sini sebabnya :-). Mmg ramai...penuh 1 umah.




Ni adalah sedara-mara sebelah bapak aku >>> adik-beradik bapak aku serta anak2 mereka. Itu pon tak semua yg datang. Kalo suma dtg rasanya mau tak muat rumah! Yang tak datang adik bapak aku yg bongsu, maybe beraya di umah mertuanya di Kedah. Lagi sorang, abang bapak aku Ayah Chik baru jer meninggal bulan 6 aritu.




Raya ke 2, kami beraya di rumah parents gf adik aku yg jugak merangkap cousin bapak aku, hehehe...Rumahnya sgt cantik. Aku purposely suruh Tihani posing sbb nak amik gmbr umah dia, hehehe...Very the English style rumahnya.




Ziqri bergambar dgn ayahnya...Mmg byk gmbr raya dia & ayahnya. Almaklum lar...yg tukang amik gmbr nya aku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails