CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 September 2009

Yang dirancang tak menjadi

Ini mmg selalu terjadi sejak2 ada Ziqri. Aku plan ari Sabtu nak gi carik shawl kat Jln Tar sambil2 nak usha baju raya (baju raya aku belum beli lagi, ok!) tapi memandangkan aku bangun pon matahari dah mencanak...Terus cancel! Tak kuasa aku nak bersesak & berpanas kat Jln Tar tu semata-mata nak carik shawl. Aku beli jer lar kat sini. Tak kesah lar mahal skit pon.

So, ari Sabtu aku menghabiskan masa main dgn budak ini lar....



Seronok dia aku main2 ngan dia. Almaklum lar...weekdays kejap jer spend masa ngan dia. So, ari Sabtu tu aku layan lar dia...




Petang...bawak Ziqri pegi clinic. Jab 3 serangkai. This time, dia tak nangis langsung kena jab :-). Melayang duit RM106 utk jab 3 serangkai tuh. Oh ya...berat Ziqri sudah 5.1kg! Tgk lar tgn dia yg berketak2 itu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails