CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September 2009

Ziqri >>> 4M

Lupakan seketika n3 raya (tak abis lagi cite raya...maklum lar raya sbln kan). N3 kali ni nak cite pasal Ziqri :-P. Ziqri dah 4 bulan! Makin berat...Kalo bagi dia minum susu atas riba, aku tak sabar nak suh dia abiskan cepat. Lenguh giler kaki aku. Dia pulak skrg ni kalo minum susu suka main2 dulu. Dia kuar masukkan botol...lepas tu baru dia isap betol2. Oooo...dia skrg sudah pandai gelak beria-ia. Sudah pandai "bercakap"...Kalo org ckp ngan dia, dia akan respon balik ngan bahasa German dia tuh. Smlm dia dah start belajar nak meniarap. Badan dah separuh mengiring tapi dia belum pandai nak angkat kepala lagi...:-).

So, this is Ziqri's photo taken on 26/09.
*
*
*
*


2 comments:

Mrs. Asida said...

Ziqri sekarang isap susu botol saje ke? susu badan?

zahira said...

ziqri minum susu formula saja. dah tak breastfeed lagi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails