CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 September 2009

Makan...makan...makan...

Aku sempat berbuka puasa 2 hari di kg :-). Sampai jer ari Jumaat tu...aku bgtau mak aku hubby teringin nak makan laksam.





Mak aku pon dgn cargasnya buatkan dia laksam utk berbuka puasa :-). Bukan main berselera lagi dia makan. Tak sangka laki aku ni suka jugak makan makanan belah2 pantai timur.





Ari Sabtu mak aku dah bz masak utk raya. Dengan buat rendang ayam, rendang daging. Masak kuah kacang, lontong, nasi impit, sambal kelapa, sambal tumis, satay. Dan inilah hasilnya...

*
*
*
*
*
*
*
*




Penuh makanan atas meja. Mmg kenyang & puas ati makan. Diet aku pon dah ntah ke mana.

2 comments:

Mrs. Asida said...

sedapnya laksam.. nyumk nyumk dah lama tak makan.. nak sikit.. hehe

zahira said...

laksam mmg sedap...nak pulak mak yg buat kan :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails