CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 June 2010

Girls Day Out

Ok...oleh kerana smlm my company tutup sebab arini PH...so aku ajak my dear sis pegi berjimba la ;-). Tihani pon ikut sama. Sudah lama giler tak keluar sama-sama. So, after school, she came to fetch me & we headed to MV. Punya la ramai org...sampai kami terpaksa keluar balik sbb tak jumpa parking & parking kat The Garden.

Memula igt nak pegi Sale Longchamp tp bila lalu depan butik dia nmpk mcm tak menarik. So, terus jer jln. Terus la pegi GSC beli tiket. Nak tgk cite Lagenda Budak Setan.

Nak menyampaikan ke GSC tu harus la byk persinggahannya...maklum la perempuan kan ;-).

:promo world cup:

Lepas dah beli tiket, Tihani plak lapar. Memula igt nak makan kat TGIF tp tak jumpa plak. So, kitorang pegi makan kat Delicious.


Me order bread butter pudding. Sedap. Dan besar. Even makan 2 org pon tak abes.


Tihani order cake. Cake ni dia yg pilih sendiri. Suka benar makan cake.


Menarik jugak makan kat sini. Diorang bagi Tihani kertas untuk budak2. & dapat color pencil free. Untung-untung ;-). Lepas abes makan terus la ke GSC...It's time to watch the movie.


Best cite ni. Kelakar & sedih. Ada gak dgr sob sob (org nangis) dlm cinema tu. Tak tau la sape yg nangis. Aku tak nangis, hehehe...Maybe tak berapa nak pay attention sgt kot sbb dok layan Tihani yg dah tak boleh dok diam. Lagu-lagu dlm movie ni best. Especially the theme song. Aku pon dah lupa aku penah baca ke tak cite ni. So, aku tgk cite ni without comparing it with the novel. For those yg penah baca novel ni maybe boleh la komen whether the movie is ok or not. Lisa Surihani sgt cantik!

Abes tgk movies. Pegi ke Sony Centre. My sis mau beli hp. Hpnya sudah kaput.


While the mother is busy looking at the hp...Tihani sempat lagi siapkan colouring dia. Sgt rajin ok! Lepas tgk hp tak jugak belinya.

Then we all singgah plak ke Isetan (& byk lg tmpt yg kami singgah). Ha...kat sini my sis beli handbag Nine West. Memula sempat la gak dia hasut aku suh beli skali. Memula mmg nak beli. Nak ganti handbag LC aku yg dah kusam & terkoyak tu. Tapi tetap jugak la bawak bag tu ke hulu ke hilir cam takde bag lain ;-). Tapi bila igtkan yg aku ni dah 2 kali beli handbag for this year...terus tak jadi. Sayang lak duit.

Setel urusan, terus la balik. Dah mlm. Federal highway sgt la jam! Tensi betol!

2 comments:

mya said...

haah la yang. lisa surihani tu cantik sgt kan..
gambar2 yg farid kamil snap tu pun.. mak aii lawa bebenooo

zahira said...

mya - mmg lisa surihani tu cantik sgt kan? gambar2 dia pon cantik. suka tgk. natural beauty...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails