CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 September 2008

Mama Chop Papa Grill

Sempena Merdeka aritu, me & hubby pegi makan kat sini. Tmpt ni terletak di Terminal 3, Subang. Actually otw nak pegi umah MIL, singgah lar makan jap.



+



+



= RM29.40
Actually dah lama aku ajak my hubby makan kat sini tapi dia kata tak sedap :-P. Tapi aritu aku makan ok jer. Puas hati aku dpt makan kat situ. Licin aku makan. Siap makanan hubby aku pon aku habiskan, hehehe...

2 comments:

<< jeff >> said...

>> nampak sedap ni...
>> nasib baik saya tak masuk FP sebelah siang...
>> kalau tak...:-d

ibnu marzuki al firdaus said...

MCPG kat medan mara rm4 je seorang bufet dari 7.30-11.30 pagi weekdays

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails