CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 September 2008

mr tepannyaki

Memandangkan ari Sabtu tu aku dah penat masak, Sun my hubby ajak berbuka kat luar. Bagus betul my hubby ni. Memahami perasaan aku, hehehe...Actually dia plan nak ajak aku berbuka kat Flaming Steamboat. Tapi by the time we reached there, dah penuh org dlm kedai tu. So, we all decided to go to Sunway Pyramid.

Smpi Pyramid pon dah almost buka puasa. At first, dia nak ajak aku buka kat Steven's tapi pusing2 cari restoran tu tak jumpa lak. Nak cari tmpt lain semua dah full house. Kitorg pon beli lah roti dulu kat Bread Talk buat alas perut.

Dah penat round Pyramid cari tmpt makan, at last we all makan kat Mr Tepannyaki. This is my first time eating here. Sblm ni tak penah teringin nak makan kat sini. Aku ni bukan la suka sgt nak try makanan Jepun ke, Korea ke...Ntah lar, rasa cam tak lalu jer tgk makanan diorg. Tapi disebabkan puasakan...so cam teringin la pulak nak cuba makanan lain. Tgk set ramadhan dia pon cam menarik jer...Cam tak caya jer aku masuk restoran nih, hehehe...

Ha, ni lah makanan yg kitorang order...

my hubby punya


Ni seaweed yg dlm dia ada nasi, carrot, isi ketam & mayonis. Eeeiii...aku mmg tak makan benda ni sbb aku tak makan seaweed. So, my hubby la tukang perabih...

Aku order Black pepper chicken + rice. Nasi dia Ya Allah...sikit yg amat. 1 mangkuk kecik jer. Dah lar mangkuk kecik, susah giler nak makan. Apa2 pon alhamdulillah, kenyang gak makan. Yang bestnya kat sini, kalo order soft drink boleh refill!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails