CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 April 2011

Fiqhri bam bam...

Oh...ni actually kesah minggu lepas. Fiqhri datang umah. Tujuannya datang nak sign surat penolakan kuasa harta camtu lah....aku lupa! Sambil2 nak gi tgk baby Ryan.
*Oh...aritu gi tgk baby Ryan lupa nak ajak Che Pah datang umah. Tu la...byk sgt benda dlm kepala otak aku ni pikir! Dah sampai bawah baru teringat! Che Pah & Che Mat...kalo dtg sini, jemput la dtg umah. Ajak via blog, boleh? hahaha...

Budak Fiqhri ni mmg semangat betollah! Kalo bagi aku dukung...10 min je aku lalu. Berat!



{Fighri Iman}

Lagi pon tak biasa dukung budak semangat2 nih. Anak aku kan halus jer dulu masa lahir.

Masa diorang dtg tu aku mmg tak masak apa pon. Pagi tu aku makan pulut gaul nyior jer. Diorg datang aku goreng keropok ngan bagi marble kek beli kat Tesco.Tak sedap langsung. Patut la leh jual murah. Itu jer yg ada. Selalu kebetulan time diorang nak dtg umah aku mesti kekeringan bahan makanan. Yang benarnya umah aku ni pon jarang ada bahan makanan sebab aku pon jarang masak. Ni pon utk kesekian kalinya nak kena buang sayur lagi. Time beli mcm nak guna. Tapi bila dah beli tak sempat nak masak plak. Adeh...

Lepas makan ringan2...tapi tgk diorang makan cam kelaparan jer, hahaha...abes licin keropok! kitorang naik gi tgk baby Ryan. Lepas borak2, kitorang balik.

Petang aku keluar. Gi mana pon aku dah lupa...hahaha...Mana taknya...last week nya cite baru nak update skrg.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails