CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 April 2010

Ziqri & car seat

Dah lama car seat cum carrier ni aku simpan. After 6 months dia dah tak mau duduk atas car seat tu. Pegi mana-mana dia prefer aku riba. So aritu aku saje-saje lar test dia. Nak tgk dia nak tak duduk kat car seat tuh.


Jawapannya...mmg dia tak mau. Takat letak mcm tu jer dia ok lar. Nak pakaikan dia seat belt tu mmg lar dia tak nak. Lg pon dah tak berapa nak muat pon. Kaki dah terjulur keluar ;-).

Daripada car seat tu terbiar jer buat simpan habuk, aku dah jual pon. Skrg ni, car seat tu sudah jadik milik Kyra. Tq to Pn Shida ;-).

2 comments:

Nini D.. said...

afif xmerasa ada car seat...mana xnye..car seat dia adalah RIBA aku..heheheh
kalo aku drive,..aku baringkan je dia kat seat sebelah...siap pakai seatbelt lg..

zahira said...

emy - kitorang pegi keje asing2...kena lar ada car seat. kang payah lak nak anta ziqri ;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails