CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 May 2010

Musim demam...

ziqri demam

Last week adalah minggu "lemau". Lemau sebab aku demam, batuk, selsema, sakit2 badan, sakit kepala! Lengkap! Start ari Selasa. Wed MC. Mmg tak tahan. Sengal-sengal 1 badan. 1 hari terbaring jer. Simptom2 mcm H1N1. Pegi klinik doc kata bukan. Lega...

Khamis, Jumaat aku EL. Ziqri plak demam, batuk, selsema. Sampai 2 kali la pegi klinik sbb ari Ahad tu still tak elok lg. Skrg ni demam pon bukan boleh amek sambil lewa. Takut penyakit lain plak yg datang.

Arini nmpknya batuk Ziqri dah kurang. Flu still ada. Dia dah tambah sihat. If not...susu pon tak mau minum. Berat drop from 8.5 kg to 7.2 kg! Tak lalu minum sebab tekak sakit. Kesian anak ibu...Get well soon, my baby!

4 comments:

Nini dear.. said...

kesian ziqri..aku pon demam jugak kak...demam sbb memorikad hp tingtong...rasa cam nk buang!!!

K-Addicts said...

alahai cian ziqri...baik pulak dia x rabut stiker atas dahi tu. kalu adam, jangan harap nak tepek apa2 kat body dia.. get well soon ziqri..makan ubat tau!

MOMMY NADIA said...

ala cian ziqri..
get well soon..
Adam mujur dah ok..tak lama sgt demam..tp dah transmitted kat papa dia plak..huhuhu

zahira said...

emy - tu la. cian dia. kali ni demam lama la pulak! sabar...sabar....beli jer hp baru, hehehe

teh - hahaha...sib baik la dia tak rabut. bila gel tu dah kering baru dia bukak sendiri ;-)

nadia - agaknya skrg musim demam. pegi klinik ramai yg demam, batuk. ha...papa adam dah berjangkit la tu. jgn mommy kena jugak dah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails