CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 March 2010

Ke Batu Gajah

Ini adalah cerita 2 minggu sudah. Kami semua balik ke Batu Gajah. Cousin Najib nak tunang. Bertolak ari Sabtu tghari.


Sepanjang jln on & off ujan. Jumpa 1 accident. Journey ok. Tak jam. Hahaha...rasanya jarang sgt la balik kg hubby ni jam.

Sampai Batu Gajah sudah petang. Org sudah ramai bertandang. Maklum lar kan, esok nak rombongan bertunang. Ada lar benda yg diorg nak discuss tuh. And ada doa selamat skit.

Esok pagi, kol 10.30 rombongan kami sudah bergerak. Tmptnya tak lar jauh sgt pon. Sesampai jer umah perempuan, aku terus lar masuk dlm umah. Tp dok kejap jer terus keluar. Panas!

1family

ibu & Ziqri

Mmg time tu panas yg amat! Tak boleh tahan. Lepas mkn, kitorang dok tunggu lagi rombongan makcik pakcik yg dok berbincang kat dlm. Punya lar lama! Sebab dok tungu sedara belah pompuan dtg! Aku yg dah tak tahan kepanasan masuk keta. Ziqri pon tido.

Balik dari rombongan peminangan tuh, singgah jap pi beli ABC.


Kedai ni mmg dah lama beroperasi. Kedainya buruk jer tp ABC dia marveles! 2 hari berturut2 pi beli ABC kat sini.


Sepanjang ada kat Batu Gajah, mmg panas yg amat! Ziqri berlenggeng jer tak berbaju.

Ari Isnin bertolak balik ke KL. Masuk Subang Jaya, jln jam yg amat!


Ziqri dgn muka cerianya. Bukan senang nak amik gmbr dia tunjuk gigi ;-).

2 comments:

MOMMY NADIA said...

ziqri dah bnyk gg??
musim2 panas nih kalau g kenduri mahu menjerit Adam..huuhu tak tahan!!

zahira said...

nadia - ziqri dah ada 6 gigi. 4 atas, 2 bwh ;-). musim2 panas ni jgn kata adam jer menjerit...k long pon rasa nak menjerit sama pegi kenduri!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails