CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 March 2010

Future Blogger

Time ibu sebok ngadap internet, Ziqri pon sama sebok. Bila aku letak jer tangan kat keyboard siap tepis tu tgn aku!!! Dia sorang jer nak conquer. Last...last...aku biarkan jer dia main.


Duduk pon tak berapa nak betol lg ada ati nak jugak ngadap lappy! Abes di ketuk2 nya keyboard tuh!


Skrin lappy tu dia turunkan ke bawah. Sib baek tak rosak lappy ayah su, Ziqri! Nanti dah kenal A,B, C...leh lar jadik assistant ibu, yea. Tlg jadik tukang type.

4 comments:

MOMMY NADIA said...

time nih ok lagik,dah besar mcm Adam..dia pandai2 sendiri panjat duduk atas kerusi tgn scroll mouse..
mommy n papa dah kluar fatwa haram utk kitorang bukak laptop depan Adam..
mcm pagi2 ni lupa nak tutup laptop properly malam td,bgn tido terus ngadap laptop,nak g nursery dah payah..ngamok2!!

zahira said...

nadia - hahaha...pandai adam. pagi2dah nak ngadap lappy? belum pandai panjat ni pon dah tak larat nak layan. nanti dah pandai panjat tatau lar!

Nini dear.. said...

humang aii...nih mmg bleh geng dgn afif....pantangla kalo ayah dia bukak laptop..dia lg dulu yg nak tolong taip...

zahira said...

emy - anak2 zaman skrg...sgt lar canggih!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails