CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 October 2010

Mencuba makanan...

Last Friday, me & my fren went to Mid Valley for lunch ;-). Tempat makan kali ni ialah di Rak Thai yg menyajikan Thai food.

Kali ni aku nak try something new pulak. Kalo sebut makanan Thai ni asik2 la nak makan tom yam jer kan? Kali ni order lain plak.


This time me order Mahingo. Pelikkan nama dia? Apa tu Mahingo? Mahingo ni mcm ala2 laksa kita la. Tapi guna mee kuning. Kuah dia mcm kari tp bukan kari. Yg korang nmpk bijik2 dlm kuah tu adalah kacang dhal yg digoreng.

Rasanya? Ha...tak tau la mcm mana aku nak describe. Mcm pelik pon ada jugak (sebab tak biasa makan) tapi yg pastinya...aku takkan order lagi benda nih. Tak sedap (for me la). Ni yg aku malas (dan tak suka) nak try food baru. Mcm ni la jadiknya...Makan tak abes & membazir duit!

Moral of the story ... baik makan jer makanan yg aku biasa makan. Makanan pon abes & duit tak membazir. Kalo murah takpe gak...

Do you like to try new food?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails