CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

05 April 2009

My weekend

Penatnya...just came back to our house. Biasa lar...aku weekend jer tido umah PIL. Sambil dok tunggu basuh kain aku update lar blog kejap. Kang mlm karang turn my hubby lak :-). Ni, dia tgh dok berdengkur kat depan TV. Sib baik sblm balik tadi Chik dah siap bekalkan lauk-pauk. Siap ngan nasi skali dia bagi. So, keje masak-memasak aku mlm ni beres. Panaskan aje nanti :-P.

Tadi pegi wedding my hubby's ofismate kat Shah Alam (SA). 2 minggu berturut2 aku attend wedding kawan dia kat SA. Tapi sorry lar...last week nya wedding aku tak dak amik gmbr...Ni actually majlis sambut menantu jer...


fairuz & ana



Balik dari wedding...aku ajak hubby gi HAJABA.


HAJABA @ SA


Tak susah nak carik kedai nih. Kat belakang Tesco Extra jer. Wah...mmg class lar butik dia. Kedai ni buka everyday smpi 8pm. Kalo dah masuk kedai tu...tak sah lar kalo tak membelikan...Sempat gak lar aku rembat 2 tudung yg ala2 Ikin tuh. Harga pon boleh tahan lar...Tapi kualiti kain dia mmg best! Sejuk jer...Jubah2 & baju kurung dia pon cantik2...Tapi, lupakan dulu lar...cos I'm pregnant...Malas mak nak beli baju lawa2...Harga...Not sure. Rasanya ratus kot. Tapi jgn risau...korang boleh pakai CC. Kalo CC takleh pakai...guna lar debit card :-).

Kuar dari HAJABA, we went to Giant KD lak...Beli barang dapur skit. Nak balik tuh...berehat jap kat Jco smbl makan donut & Ice Chocolate. Wallah...Mmg best lah!

Ooo...sblm ke umah PIL Fri night tuh...we all singgah Subang Parade jap. Hubby mengidam nak makan Kenny Rogers. Hehehe...aku yg pregnant, dia lak yg mengidam...






Ari Sabtu mmg aku tak ke mana2...Itu yg arini berjalan ke sana ke mari, :-P.
Oh ya...last week Sun, kitorang ke Puncak Alam. Pegi umah cousin hubby yg buat makan2 sempena dia nak pegi umrah Mon nih.


Aishah


Lepas abis makan2 tu, singgah jap umah cousin hubby yg dok kat situ jugak. Pegi tgk baby dia. Dia baru jer bersalin awal bulan 3 aritu.

Haa...siap cite 2 minggu skali aku combine...Actually byk lagi xtvt nak cite tapi lain kali lah...Nak gi jemur baju lak.

2 comments:

Yours truly said...

cuba tgk harga telekung kat Hajaba..hehehe seram tau tgk harga dia...
i used to like one baju during raya time kat Hajaba..but the price was so ridiculous but workmanship dia cantik! hehehe tapi mengidam jelar..tak beli pun...

zahira said...

ayeen...i tak tgk pon harga telekung kat situ..rasanya kalo beli kat bandung lagi murah giler!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails