CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 March 2009

Nasi Beriani

Smlm teringin lak nak makan nasi beriani. Dah alang2 nak beli brg dapur kat Giant KD, so we all pon singgah lar dinner kat JM Beriani. Kat dlm Giant tu jugak.


@ JM Beriani


nasi beriani ayam


Hubby nak makan beriani gam kambing tapi kat situ beriani gam cuma dijual on Wed & Sat jer. So, dia order ler nasi beriani kambing jer with air oren. Memandangkan aku ni tak makan kambing, so aku order saja nasi beriani ayam with sirap bandung :-).

Cite pasal nasi beriani nih, tmpt paling class aku makan nasi beriani is @ Restoran Tarbush kat Sunway Pyramid. Uncle Id belanja sempena b'day anak dia last month :-P. T'capai gak hajat aku nak merasa makan kat situ, hehehe...

Tapi, bagi aku...nasi beriani yg aku paling suka is @ Restoran Insaf. Sedap! Ayam dia mmg lembut sgt. Kalo makan ayam tuh mmg tinggal tulang jer...Selalu pegi Sogo tapi tak sempat nak singgah makan kat situ.

nota kaki: mencari sandal scholl for my mom tapi yg aku berkenan sumanya takde size, sigh...Kena lar pergi mencari lagi nih!

1 comment:

Cheritera Kami said...

ooo..zack suka mkn kat insaf erk...wa suka mkn kat yassin tu plak....(yg kat jln bunus tu...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails