CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 March 2009

Connected



Best...best...best...Umah aku skrg udah ada internet! Hehehehe...senang ler aku nak update blog ni or baca blog kawan2 :-). Kebetulan kat area umah aku ada promo Maxis nih, so aku amik jer lar. Modem tu dpt free. Bayor RM100 for activation fee jer. Monthly bayor RM98.
Yang bestnya maxis broadband ni, laju giler...Signal pon very clear. Nak upload gmbr pon cepat. Idok ler mcm masa pakai 3G card adik aku. Lombap yg amat! Jgn kate nak upload gmbr, nak tgk gmbr pon berjam baru kuar. Itu pon kadang2 terus hang!
Satu lg good news nak habaq kat korang...Apalagi, pasal $ lar...BONUS :-). Org lain dah berzaman dpt bonus...dah abis pon...Company aku gaji bulan ni baru dpt + increament. Yang aku boleh bagitau, BONUS kali ni mmg best! Sepanjang aku keje 5 thn ngan previous company...tak penah dpt sbyk nih. Hahaha...korang mesti tertanya2 bape byk lar aku dptkan?
Aku takde apa2 plan pon nak buat ngan duit bonus tu...Cuma nak beli brg2 baby jer. Ada member kat ofis siap nak beli keta lar bagai :-).
Arini aku cuti. Sempena b'day aku :-). Sat lagi nak kuar ngan geng bas sekolah. Suzi nak belanja aku. Best! Aku selalu amik cuti bila b'day, bukan apa...kalo keje nanti ada yg tak kena (pasal keje) rasa cam spoilt lak hari gumbira aku.
Pada kawan2 yg dah wish aku since smlm, THANK YOU!

2 comments:

sinchan266 said...

hehehhe..rezeki ko lar tu...rezeki baby yg bakal kuar nt...

Yours truly said...

hehe betul tue rezeki baby tue..
wah O&G company yg tak der effect drp recession ek..siap dpt bonus byk plus increment tue! hehe kalau kilang2 usahkan bonus, increment pun tak ada huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails