CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 October 2008

kfc

kfc @ Jerteh

Alkisahnya...raya ke 4, aku pegi KFC. Punya lar ramai org! Kalo time2 raya ni pegi KFC mmg satu cabaran. Sbb long queue. Bayangkan, utk beli KFC jer aku kena beratur 1.5 hours. Fuh, mmg lenguh kaki aku. Kalo ikutkan aku mmg malas nak makan KFC time2 mcm ni tapi memandangkan bapak aku yg suruh sbb dia dpt voucher KFC & sbb dia nak makan ngan anak2 dia...aku pegi jugak lar...



Aku beli Family feast COmbo B. Tapi yg aku notice...harga dia tak sama lar...Gmbr kat atas tu aku amik from KFC website. Kalo korang tgk, price dia RM67.05 tapi masa aku beli tu aku bayar RM63.55 jer. Confius aku...mmg harga KFC ni tak standardise ke? Anyone can confirm?

Lagi satu yg aku tak puas ati nya...Dlm set combo tu dpt 2 floral acryllic cups tapi masa turn aku...cup tu dah abis! Dah ler aku bayar full...Patutnya harga set tu kena kurangkan lagi sbb aku bayar set tu termasuk ngan harga cup tu!

Apa2 pon kitorg 1 family mmg enjoy mlm tu makan KFC, hehehe...It's finger licking GOOD!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails