CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 October 2008

Keperluan atau Kehendak?

how do i look?

Ada kedai optical bukak booth kat ofis aku. Sunglasses BONIA yg aku pakai tu...they sell it for RM246. Normal price is RM410...Murah kan? Pastu boleh booking dulu...Bayar RM10, end of month baru pay in full...Ini yg buat aku terasa cam nak beli jer...Lagipon sunglasses ELLE aku ntah mana ntah...Tak tau dah ilang ke apa...Agaknya time pindah umah aritu kemas2...now dah lupa aku letak mana...

Nak beli sunglasses tapi mcm tak pakai sgt...Sbb kalo beli...kena pakai contact lense (CL). Aku ni dah lama tak pakai CL. Ada lagi 3 pasang yg belum pakai...Rasa cam leceh jer pagi2 nak pakai CL. Lgpon mata aku ni skrg kalo pakai CL rasa semcm jer...Or the brand of the CL is not suitable for me? Ntah lar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails