CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 October 2009

semalam...

...aku pegi beraya di umah Pak Long kat Taman Sri Andalas. Dia buat makan sbb anak lelakinya sudah mau berangkat ke US. Kiranya buat makan tu sbb nak kenalkan anak dia ngan sedara-mara lar...Bukan selalu dia balik Msia. Katanya, last dia balik Msia tahun 2001. Punya lar lama tak jumpa ayah sendirikan?

Among the photos taken:




Gambar candid. Aku suka gmbr nih :-)




Belah my MIL - adik-beradik tiri dia belom ada lagi yg dah ada cucu. So, smlm mmg masing2 dok gilir2 nak dukung & main ngan Ziqri




aku terasa cam kurus lak amik gmbr side tepi wpon hakikatnya tidak. Camni kena amik gmbr side tepi jer la, hehehe...Tapi takpe, aku tgh berusaha utk kurus ni.





yg no 2 dari kiri tu opah. Stepmother MIL. Kesah mak mentua aku sama cam kesah mak aku. Kebetulan pulak.




harus lar ada gmbr ber3kan :-)




my hubby dgn cousin2nya. Yg belah kiri tu adik. Baru standard 6 tapi dah nak sama tinggi ngan laki aku. Yg belah kanan tu pulak Amir...baru form 3 tapi kemain tinggi lagi!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails