CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 October 2009

My weekend



Weekend aritu mmg aku penat giler! Ari Sabtu pegi open house start 1230 sampai kol 1930. Sib baek mlm tak jadi. Ziqri lak elok jer aku bawak dia ke sana ke mari. Nmpknya anak aku dah menunjukkan ciri-ciri suka berjalan ;-).

Ari ahad lak PIL aku buat open hse. Start kol 1400 smpi mlm. Penat seh...And for the first time...BIL aku bawak awek dia, hehehe...Sblm nih kalo MIL aku tny dah ada awek ke tak, dia diam jer tapi aku syak dia dah ada awek lar sbb asik dok bersms jer... Sampai tak jadik aku nak balik umah sbb nak tgk bakal adik ipar, hihihi...Bila dah bawak jumpa mak bapak tu cam dah confirm larkan?...Nmpknya MIL aku kena get ready lar apa yg patut mana tau tahun depan nak dpt menantu baru kan, hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails