CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 July 2009

Peel baru

2, 3 hari ni Ziqri tak nak tido atas tilam. Baik siang or malam, bila time dia nak tido, dia lebih prefer tido atas riba. Empok sgt ke tangan aku? Kalo time siang ari tak pe lagi sbb ada opah ngan tok chik nya yg tolong riba & dukung dia time tido. Bila malam? Tak ker naya aku?





Mlm kelmarin sepanjang mlm dia buat perangai tak nak tido. Terpaksa lar aku riba. Bayangkan dari 11 mlm smpi ke pagi dia asik nak riba jer...Mau tak rasa nak patah pinggang aku! Bila aku letak jer dia merengek. Mmg tensi betol! Ayahnya, bila aku gerak suh riba Ziqri, katanya penat keje! Aku ckp mcm ni mmg confirm Ziqri sorang jer lar. Lagi alasan utk aku tidak beranak lagi (buat masa skrg :-P).





Smlm bila dia nak tido aku try ler bedung dia. Alhamdulillah...aman skit tido aku. Dah naik lebam bawah mata aku ni ha sbb tak cukup tido. Anak sorang pon dah tak larat...ni kan pulak ada hati nak dpt twin :-). Rasanya lepas ni aku mmg tak kan berangan lagi dah utk dpt twin. Tak larat weh nak jaga dua-dua.

2 comments:

Blog Diva said...

hahaha..alasan itu.. macam pernah kuguna sbg ugutan kat udin..hihi..

fifi said...

ja, kakak aku dr dlm hari dh disiplinkan anak dia..
cth mlm last minum susu pkl 12, klu dia merengek nak susu, dia cuma bg air kosong jer.
lagi satu ko biar jer anak ko dlm bb cot tu..mmg akan nangis..tp cuma utk sehari 2 jer..after that dah ok..
klu ko sentiasa ikut peel dia mmg tak tahan beb

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails