CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 July 2009

Kepanasan Melampau

Sekarang ni mmg panas betol! Tgk ler tu...Ziqri pon tak boleh tahan panas. Padahal dah pasang 2 kipas! Bila bukak baju dia baru lar dia tido lena!


mengantuknya


nangis sbb panas


arrggghhh...leganya dah bukak semua :-P


*skrg ni blog aku penuh ngan gambar & cite pasal ziqri jer lar...Maklum lar, org dah ada anak kan, hehehe...jgn jeles arrr...

3 comments:

Segenit Puteri Bunian said...

ibu pasang la ekon..kesian ziqri tido separuh bugil..hahaha...ala, pakai 'slimming belt' lagi ke kat ziqri tuh??problem kembung² perut lagi ek..

zahira said...

teh - kalo umah ni umah sendiri...mmg dah lama dah pasang. Ni umah org...dah ler tuan umah tak bagi tepuk sana sini. Leceh nanti nak pindah kena betulkan balik...Actually gmbr tu gmbr masa ziqri sbn lebih :-)...

Mrs. Asida said...

Letakkan bedak sejuk dekat muka dan badan dia. Asid pun buat dekat Ari. Oklah sikit. :)
Memang icon diperlukan.. Asid pun nak beli.. tunggu ongkosnya cukup baru leh beli. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails