CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 June 2009

His first look

Masa doc sahkan aku pregnant...Mmg aku happy giler! (ada ke org yg rasa tak happy ek? :-P). Pregnant gak aku after 3 months kawen :-).

Lepas dah dpt tau pregnant tu...I was hoping that nothing happened to me & the baby. Ye lar, org kata the 1st 3 months tu adalah masa kritikal. Kena jaga kandungan elok2. Tu pasal lar everytime pegi check up aku rasa berdebar2...Bukan apa, takut kalo2 doc ckp apa2 pasal kandungan aku :-). Alhamdulillah aku melepasi tahap kritikal tu.

Abis jer tempoh 3 months tu mula lar terpikir baby dlm kandungan aku ni boy or girl. Lepas tu terpikir lak sempurna ke dia...Mcm mana muka dia? Ikut aku ker or ikut my hubby. Hai...sepanjang 36 weeks pregnant tu mcm2 yg dipikirkan...

Disebabkan nak tau sgt jantina baby, we all pegi lar buat 3D scan. Lgpon org kata boleh tgk muka dia skali. Bila kitorang pegi, dpt tau lar gender baby tapi muka baby tak berapa clear. Kena lar jugak tunggu dia keluar baru leh nmpk muka dia camana, hehehe...







So, ini lah dia Muhammad Ziqri Raziq Bin Mohd Najib. This photo taken after a few hours of delivery. Nama tu my hubby yg pilih & approved by me, hahaha...Aku lupa lar apa meaning dia. Ramai makcik2 my hubby cakap muka Ziqri ni mcm muka ayahnya masa baby dulu. Aik? langsung takde muka ibu ke?

Ok lar, itu jer aku nak cite for the time being. Next entry aku cite pasal my experience bersalin lak & being a mother.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails