CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 May 2009

Che Meng...Nak kirim...

My sis is going to Jakarta/Bandung early June. So, biasa lar kan bab kirim-mengirim nih :D. Che Meng...nanti ko gi sana aku nak kirim ko beli tepung KOBE mcm kat bawah nih. Belikan aku 12 paket tau!





Actually tepung ni member ofis aku yg bagi masa dia pegi Jakarta/Bandung March aritu. Mmg best kalo goreng ayam. Rasanya ala2 KFC gitu. Tak payah nak membuang duit pegi KFC...Beli ayam sekor, goreng...Puas ati makan!

Aku nak kirim benda lain gak. Most probably aku cuma nak kirim kain & baju baby jer. Idak ler sampai nak kirim suh belikan stroller. Gilos apa nak kirim org belikan benda2 berat gitu. Lagipon stroller aku udah beli :-). Duitnya nanti aku kasik masa kenduri kawen Idah. Kalo ada masa aku tukar siap2 duit to Rupiah. Oh, berapakah rate Rupiah skrg?

Ha...ni aku nak cite bab kirim-mengirim...Biasa lar kan, bila kita tau org tu nak gi satu2 tmpt mula lar ramai yg nak mengirim...Kalo kirim sekali ngan uang nya...ok lar jugak...ini tak...senarai kirimannya bukan main byk lagi...tapi cuma kirim air liur saja!

Itu pasal lar agaknya ada org kalo nak gi mana2 dia senyap2 jer. Tak bagitau org pon! Aleh2 cuti jer...Takut org kirim barang or souvenir kot.

2 comments:

faerni said...

ok. Mana nak dapat benda alah tu???
Weh ko beli stroller yang lipat tu ke? aku pinjam! Aku kasi stroller tihani siap car seat senang nak angkut baby since aus nih tak muat duduk dalam car seat tuh!!!

zahira said...

faerni - aku dah check. akunye stroller xleh lipat dua. takat fold biasa jer boleh ler. ko try lar carik tepung tu kat supermarket or kedai runcit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails