CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 November 2009

Membeli hadiah Kawen

Ari Ahad lepas kitorang pegi lar Carrefour, Subang Jaya. Nak pi beli hadiah kawen. Bawak lar skali Ziqri. Almaklum lar...dia pon dah lama tak di bawak berjalan.



Senang bawak dia gi jln. Letak atas stroller, masuk tmpt aircond, kejap jer dah lelap :-).

Lepas dah dpt hadiah nak beli, kitorang terus lar gi bayar. Pastu org kat counter tu ckp kalo nak suh balutkan pon boleh gak. Bagus jugak. Senang keje aku.



Tapikan...mmg agak menyesal jugak lar aku suh mamat (baju merah) tu balutkan hadiah. Lama giler! Takat balut hadiah tu pon dah 15 minit. Ingatkan dia buat bentuk bunga ke or balut style yg canggih sampai lama sgt. Eeiii...hangin aku satu badan! Udah ler aku time tu tak berapa sihat! Kalo aku tau dia balut lama camtu baek ler aku balut sendiri!

1 comment:

sparklemaneh said...

btol...btol...btol...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails