CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 November 2009

Hari ni hari Ahad




Yup...arini sudah Ahad. Satu keje pon tak menjadi bila ada budak kecik ni! Bila time aku nak buat keje jer mula lar dia nak perhatian! Kena layan dia main...Kena dukung dia...Kena layan dia ckp...Mmmm...terasa mcm nak pegi jer antar Ziqri kat umah Atok dia. Senang skit aku nak buat keje. Tapi terasa mcm tak aci la pulak. Udah ler Mon - Fri diorg dok jaga Ziqri...Weekend bagi lar diorg can relax lar kan? Udahnya...mls aku nak pikir. Lantak lar...Biarkan jer...

3 comments:

Segenit Puteri Bunian said...

nampak makin bambam & cerah si ziqri nih..macam baby girl lak.

zahira said...

Teh - Ziqri mmg makin bambam :-)...Makin puteh jugak...almaklum lar...jarang kuar umah, puteh ler, hehehe...

sparklemaneh said...

afif kaler mcm biasa la..kaler mocca kata ayah dia..
dia skrang dah jadi asistant aku..
kalo bab sepah2 umah,buang2 mainan...bg je kat dia..ringan tulang je dia nk tolong..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails