CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 February 2009

mengundang kemarahan!!!!!

Arini kuar umah pagi2 buta dah buat aku hangin 1 badan!

Nak tau kenapa? Pagi tadi aku kuar umah kol 6.30am...Pegi ke tmpt parking keta kat depan blok aku. Skali tgk ada 1 keta Myvi WRJ **** color putih park betol2 depan keta aku!

Malaun mana la yg parking keta depan keta aku tuh! Aku ni dah ler nak cepat gi keje! Apalagi...aku pagi2 buta tuh dah memekak tekan hon. Tapi tak tau lar malaun mana yg punya keta...Tak juga datang2...Sib baik ler ada 1 bro yg kebetulan nak gi keje jugak tlg tolak keta tuh.

Huh! Sakit betol hati aku! Kalo aku ni tak preggy...dah lama aku tolak keta tuh ke tepi...Malaun Myvi WRJ **** tu pulak tak pakai otak ke masa nak parking keta? Punya lar byk parking keta kat situ, kat depan keta aku jugak yg dia nak parking! Padahal ada jer parking kosong cuma jauh skit jer. Tu pon takde lar jauh mana pon kalo nak jalan. Agaknya tuan punya keta Myvi tu ada penyakit kronik kot...Tak leh nak jln lebih dari 10 langkah!

Kesian baby aku...pagi2 buta dah dengar ibu dia membebel...Sorry lar sayang...

Sekian saje, bebelan kemarahan aku utk ari Jumaat yg mulia ni ;-).

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails