CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 July 2008

Tanda-tanda hamil

Aku sebenarnya musykil...so aku try lar carik info pasal subject nih...Boleh jugak share ngan kawan2 yg belum mengalaminya lagi, hehehe...

Aku dapat satu link yg aku rasa bagus...Cuba click SINI

Apabila anda hamil tanda-tanda dan simtom awal ialah:

Tidak Datang haid.
- Aku dah lambat 4 hari. Dlm website tu cakap, after 10 days baru boleh pegi check. So, kena lar tunggu lagi.

Payudara anda mungkin menjadi berisi dan puting sensitif.
- Ada lar rasa skit2. Tapi aku pon tak sure...

Anda mungkin berasa loya dan muntah-muntah.
- Takde rasa pon...

Anda mungkin lebih kerap membuang air kecil.
- Ya

Anda mungkin berasa letih dan selalu mengantuk.
- Ya

Kesimpulannya? Ntah lar...aku pon tak pasti...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails