CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 July 2008

Jln2 hujung minggu

Last Sat, my hubby ajak aku teman dia bawak colleagues dia from Korea jln2. Aku bab2 gi jln nih ok jer, hehehe...First, my hubby plan nak bawak Korean tu pegi KLCC. Otw tuh ternampak lak Eye on M'sia. So, we all stop lar dulu kat Tasik Perdana. Lepas dah jln2 kat situ, baru lah we all pegi KLCC. Korean tu nak belanja kitorang makan kat Restoran Korea tp aku cam tak confident jer restoran tu HALAL ke tak sbb tak nmpk lak tanda HALAL.

me & hubby @ KLCC

Lepas dah berjalan & amik2 gmbr kat situ, kitorang pegi makan kat PELITA. Dekat ngan Citibank. Punya lar ramai org. Aku makan roti telur jer. Korean tu makan nasi. Dia kata sedap! Abis licin dia makan, hehehe...Makan kat situ pon diorang belanja jugak. Hehehe...pemurah betol Korean tuh...Abis lar dlm RM45 makan kat situ. Mahal gak.

Lepas abis makan, kitorang singgah jap kat Dataran Merdeka. Amik few photos...lepas tu kitorang terus ke Putrajaya.

us @ Putrajaya

Sampai Putrajaya, ari pon dah gelap. Tapi ramai gak org kat situ. Biasa lar Putrajaya kan...tak penah sunyi...Dlm kol 9pm, kitorang balik & hantar Korea tuh dekat Concorde, Shah Alam. Kesian, penat diorg berjalan...Dlm keta asik menguap jer, heheheh...

On Sun lak, me, hubby, my MIL & Cik pegi IKEA. IKEA is on sale. Mmg ramai org...Aku beli brg2 dapur jer...Thinking of going there again. Tak puas lagi shopping, hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails