CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 July 2008

makan

Lupa nak cite, ari Jumaat kan aku MC...mlm tu aku ajak laki aku gi 1U. Hajatnya nak beli hadiah for Sabrina's b'day esoknya. Beli hadiah kat Jusco. Tak tau lar plak now nih ada MEGA SALE. Geram jer aku tgk brg2 kat situ...Dlm kepala nih dah senarai mcm2 nak beli bila dpt gaji nanti, hehehe...Cukup ker duit aku nak shopping nih? Nanti next month nak ke Bandung lagi. Insyaallah...jadi kalo takde aral melintang...

Lepas dah dpt apa yg dicari, laki aku ajak makan kat Shakey's. One of his favourite's place. Kalo korang nak tau, dah lama giler kitorang tak kuar makan mcm nih...Lama ker? Aku rasa lar...kalo takat pegi McD, A&W ngan KFC tu selalu lar...Tapi asik makan itu jer boring gak...

nyum...nyum...nyum

bersungguh makan...

Laki aku kata, makan sempena cabut gigi, hahaha...Lawak jer. Walau pun agak sukar utk aku mkn, tapi abis jugak ler aku telan ayam tuh...Maklum lar, lapar...Siang tu aku makan bubur jer...

1 comment:

Anonymous said...

oit.. aku tak leh add ko ler.. camana.. guna meebo takleh ker..
apasal ko gi shakeys mkn ayam.. bukan ke specialy shakeys ni pizza ker

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails