CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 March 2012

Blog baru

Mmmm...memandangkan blog ni pun dah exceed limit, so aku bukak blog baru. Nak upgrade blog ni mcm tak berbaloi la pulak. If income nuffnang berkepuk2 berbaloi la jugak nak upgrade kan? So, this is my new blog: http://kikinuha.blogspot.com.

Tapi blog baru ni mmg sempoi giler lah. Tak reti plak aku nak cantikkan lagi blog ni. Buta IT! Lgpun susah nak ngadap blog lelama ngan adanya budak berdua ni.

So, sudi-sudikan la add my new blog to your bloglist ya ;)

2 comments:

mommyNadia said...

Ala sayangnye,kalau upgrade mahal ke?

Nini D.. said...

laaaahhhhh......apa tak hupgrade je kak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails