CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 January 2011

Ayah Su dah balik baru nak update entry!

Ohhh...disebabkan kebizian melampau...maka entry ni (& maybe akan datang) adalah entry yg dah basi. Tapi still nak update jugak as a memory (to me).

End of last year...we all antar Ayah Su balik kampung. Hantar dia kat station bus saja. Kat Shah Alam. Seksyen berapa...sori aku dah lupa. *aku bab2 jln ni mmg fail. Mmg la selalu kena bebel ngan Mr Hubby asik tak ingat jln jer*. Tapi umah aku, aku igt la...Seksyen 22 ;-). Cemana nak ingat...banyak nau seksyen kat Shah Alam ni!


Aku tak tau pon kewujudan station bus ke Pantai Timur kat Shah Alam ni. Biasanya kalo aku balik kg naik bas...harus la ke Hentian Duta. Rupanya, kat Shah Alam pon ada. N dekat saje dgn my house...


Tapi...station bus kat sini tak berapa happening la. Takde byk kedai2 makan yg boleh kitorang lepak while waiting for the bus. Kedainya sikit jer...dan penuh.

Kalo they all besarkan lagi tempat ni lagi bagus. At least...ada jugak la tempat nak duduk.

Ayah Su balik kg cuti for a week...Dah selamat pon balik sini...baru entry ni kuar, hahaha...Layan jer lah!

2 comments:

mommynadia said...

Seksyen 17 kaklong..
kalau ma dtg ngan bus, kitorang mmg suruh berenti kat sini..
nak redah ke Putra,huih tak larat!!
Jam!!

zahira said...

nadia - ye...lupa! seksyen 17! hehehe...

kalo nak gi hentian duta tu mmg jauh. jam plak tu...baik la stop sini dekat kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails