CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 December 2010

Alhamdulillah...ME menang contest lagi!

It looks like December is my lucky month! I won a lot of prizes from the contest. Sukanya....Tak sia-sia melabur beli stem & envelope ;-).

Antara hadiah yg aku menang...

from crabtree & evelyn

Crabtree & Evelyn Hand Therapy Lotion worth RM43. Lotionnya kecik jer tp mahal harganya. Aku tak tau la berapa pricenya as I never buy this product. Mahal, tak kuasa nak beli :-). Tapi bila dah dapat free ni, boleh la merasa pakai produk ni...Hadiah ni aku dapat join contest The Women Weekly.

Spa Voucher

Spa Voucher worth RM250 ni aku menang sebab join contest kat Originalo. I am 1 of the 3 lucky winner. Yang ni kena buat slogan. This is my slogan that won the prize:

I want an Originalo giftbox because I hope to end this year with something nice and memorable and I believe Originalo will make it happen.

Tak sangka my simple slogan yg aku buat on the spot caught the eyes of the organizer ;-). Hadiahnya mmg best. Spa Voucher which I really need! Tempat Spa yg di offer sgt la menarik sampai tak tau nak pilih mana satu. Tapi what I can say is that kalo nak pegi ngan duit sendiri mmg tak la kot. Rasa sayang plak nak bazirkan duit utk pegi Spa yg mahal2 nih. Alhamdulillah...aku dpt FREE. Best tak terkata!

And I am the Grand Prize Winner for The Tourist promotion!


Filem ni akan ditayangkan di cinema on 30/12. And as the winner of this promotion...I get this...

The Tourist item


Aku dpt 4 preview passes to watch The Tourist on 28/12 at 1U, limited edition The Tourist Universal Adapter & The Tourist Photo Frame. And all this worth RM444! *mcm tak caya la plak 3 brg tu rege RM444, hahahah*

Dengan menang hadiah2 ni semua...aku rasa lagi bersemangat nak join lebih banyak contest ;-).

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails