CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 July 2010

Training

This week 2 hari aku ada training nun kat Cyberjaya. Jauh betol rasanya nak ke Cyberjaya nun.


Bilik training. Aku pon tak tau la apa motif diorang nak suruh kitorang pegi training nun sampai Cyberjaya. Mcm la kat ofis sendiri takde tempat yg boleh accomodate setakat 40 org tuh! Nak jugak suruh pi buat kat tempat jauh2!


Training kali ni byk gak aktiviti yg kitorang kena buat. Trainer kitorang didatangkan khas dari London sana. Jauh u!


Lepas abes training...kitorang gambar ngan trainer. Ini group aku masa training tu. Memikirkan nanti kena keje kat Cyberjaya, aduh...letih! Tapi nak buat macam mana kan...kena ikut jugak la...unless aku dpt carik keje lain ;-) (ntah bila agaknya).

2 comments:

Nini D.. said...

kak...aku dah dpt keje tetap...lama dah..House Manager :D

zahira said...

emy - aku kalo boleh pon teringin gak nak jadik House Manager tapi aku ni byk sgt keinginan...kang kesian lak laki aku ;-).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails