CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 August 2009

Work in progress



Ni lar projek aku skrg :-). Sudah lama tak jahit manik. Time preggy dulu terus stop dari aktiviti menjahit nih. Tak larat. Lenguh nak ngadap manik ni lama-lama.

Hahaha...dlm pada ada baby tu sempat lagi dok menjahitkan? Sib baik lar Ziqri jenis tido siang. So, weekend tu dok umah takde apa nak buat, jahit lar manik kan...

Ni pon bila nak siap tak tau lar :-P. Mana taknya...dok buat keje ni skit, pastu gi buat benda lain lak skit...Nanti kang baru nak sambung jahit manik, Ziqri lak bangun...Kena layan dia dulu. Bagi minum susu, main2 jap ngan dia...Bila dia dah dok diam baru blh sambung balik.

Apa2 pon, aku sgt bangga ngan hasil keje tangan aku nih, hahaha...Jgn main2...bunga manik (mcm dlm gambar) tu aku belajar sendiri...Takde org ajar pun! Belajar from observation dlm blog2 yg jahit manik. Sebab tu lar aku suka ngadap internet. Bukan ngadap sesaja jer...ada benda yg aku belajar :-). Ha, dengar tu ayah...I ngadap internet bukan ngadap kosong, tau!

4 comments:

Yours truly said...

zahira, rajinnya you!
agak2 nak terima tempahan jahit manik tak? :P

zahira said...

ayeen - hahaha...mengisi masa lapang. Kalo u nak suh i jahit...boleh saja :-)

sparklemaneh said...

i sokong tuh...ingat ayah,..jgn main serkap aje tau..ekekekke

zahira said...

emy - aku pon sokong, hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails