CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 August 2009

Pasal susu



Smlm aku dah tukar susu Ziqri. Kitorang belikan dia NAN1 Pro lak. Sebab apa tukar? Sebab ruam susu kat leher dia makin banyak. Keliling leher abis merah-merah...Dulu kat muka jer...Kat muka dah ilang...Leher lak.

Smlm pon tgk dia minum susu NAN1 tu ok jer. Hey...kat sapa lak aku nak bagi S26 tuh? Dah ler baru beli 2 kotak...Rugi...Rugi...

Boleh ke kalo bagi susu campur2 ek? Agak2 sakit perut tak nanti?

4 comments:

faerni said...

scoop susu tuh kasi aku....
hehehe.........

Segenit Puteri Bunian said...

mana tahu ruam tu sebab susu? lepas habis NAN nih, try bagi lagi sekali S26 tuh. kalu ok, x le membazir S26 tu..

zahira said...

faerni - cis penat jer aku kumpul...tgk ar, kalo aku takleh redeem apa2 aku nagi ar :-P

Teh - doc bgtau ruam susu...

faerni said...

don't mix the susu. It can't last longer. cepat basi. nanti ziqri sakit perut. the least ko buat gilir2kan. 1st nan, later s26, and list goes on. at least it is not a waste.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails