CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 January 2009

Rantau Panjang

On Sun, kitorang berjalan ke Rantau Panjang. Hajat dihati nak usha pinggan mangkuk. Lgpon aku ni tak penah lagi smpi ke Rantau Panjang :-P. Memandangkan this is our 1st time ke sana, me & my hubby ni main redah jer lar. Ikut signboard jer...

Smpi Rantau Panjang kol 3.30pm...Punya lar panjang q nak masuk smpi ke dlm. Almost 5pm baru dpt parking! Fuh...mmg tahap kesabaran dah nipis giler time tuh. Ramai yg amat umat kat situ...

Sampai jer dlm tu aku terus ke tmpt yg dituju. Carik kedai pinggan mangkuk. Aku jumpa 2 kedai yg jual pinggan mangkuk. Tapi yg menarik perhatian aku kedai pinggan mangkuk yg sederet ngan Maybank.

Korang tgk lar apa yg ada dlm kedai tuh...





Mcm2 brand ada: Luminarc, Corelle, Vision, Pyrex, Corning Ware...Mmg murah! Disebabkan harga yg murah, aku apa lagi, sambar lar dinner set Luminarc! Sib baik ler aku ni tak bonus lagi, kalo tak haruslah aku sambar sekali buffet set & corning ware :-).





Vintage collection pon ada...Bukan takat pinggan mangkuk jer, Vintage bedsheet & almari pon ada. Mmg menarik...Cantik wei...Geram aku tgk!

Aku kat kedai tu almost 1 hr. Mmg tak pegi tmpt lain dah...Tak sempat nak usha2 toto, bunga lain2...





Before balik, kitorang pekena cendol jagung manis. RM2 jer. Sedap! Mcm2 jenis cendol ada kat situ. W/pon kejap jer, puas ati ler sbb aku dpt apa yg aku nak...

Next time balik kg nak pegi lagi, hehehe...Tapi kena bawak duit byk2...Baru puas ati!

6 comments:

Blog Diva said...

me sendiri xpenah masuk kedai pinggan nih...hehe..xpenah nak beli lagih!

sinchan266 said...

we all pn terperangkap dalam jem gak on Sat tu ha..smpai umah kul 9pm..huhuhuhuhu
owh ko g Rantau Panjang ek..aku malas nk g cz da tao sure ramai org

~~love irfan~~ said...

tumpang tanya, murah sgt ke? kalu dlm katalog ader la rm600.. ni murah brp percent ye?.. thanks

~~love irfan~~ said...

sy teringin nak beli..tp nak tgk murah ke tak kat rantau panjang

~~love irfan~~ said...

sy teringin nak beli..tp nak tgk murah ke tak kat rantau panjang

zahira said...

love irfan - brg2 kat situ mmg murah la. lebih kurang rege cam kat langkawi ;-). worth it kalo beli.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails