CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 January 2009

My dinner set



Ni lah pinggan yg aku beli kat RP aritu...Sib baik kotak tak buang lg, so aku amik ler gmbr kotak...Pinggan dah guna pon, hehehe...Masa aku kuarkan pinggan utk basuh, hubby tny nak simpan kat mana pinggan tuh? Maklum ler, dapur aku cute...Space mmg dah takde. Aku cakap, bukan nak simpan, nak pakai. Aku bukannya beli pinggan mahal2 nak simpan or buat perhiasan. Membazir duit jer kalo mcm tuh, kan?

Set ni aku beli RM325. Ada 1 mangkuk nasi, 6 dinner plate, 6 pinggan lauk, 6 pinggan kueh, 6 bowl soup & 1 set teko.

Why i chose green color? Sbb wall umah aku green color. Matching kan? Hehehe...

3 comments:

mimi@mayonnaise said...

OoOoo.. itu macam kaa.. pilih kaler pinggan sama dgn kaler dinding umah.. hik hik..

Segenit Puteri Bunian said...

luminarc lagi murah dari corelle,corning, arcopal sumer tu kerr??? nanti ada umah sendiri nak beli lah...(bila lah itu!)

zahira said...

teh - luminarc tu dulu nama dia arcopal, hehehe...mmg lg murah kalo nak dibandingkan ngan corelle...corningware takde lak set pinggan mangkuk...suma mangkuk2 masak cam vision jer...

mimi - a'ah...nmpk matching skit...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails