CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 December 2008

Last weekend

Saturday @ Time Square...





Xmas deco dia biasa2 saje for me...Tapi ramai gak lar yg amik gmbr kat pokok Xmas tu...Termasuk lar aku *smile*.







Hehehe...perut sapa yg lebih menonjol...Selalu gak aku tanya hubby, sapa yg pregnant nih? Aku yg preggy tapi perut dia pon menonjol sama. Biasanya kalo aku tnya soklan tu dia jawab..."U masak sedap, that's y lar perut I makin buncit"...Huh, tak sangka aku masak sedap bagi dia...Kalo org lain rasa tak sedap takpe lar as long as hubby aku suka masakan aku, betol tak? itu yg penting :-).


Sunday @ KLCC







Pokok Xmasnya tinggi melampai. Sampai nak cecah bumbung. Lepas tu kat bawah tu ada org main muzik. Xmas deco kat situ pon aku rasa biasa2 aje...


Actually kitorg pegi KLCC sbb hubby aku nak jumpa kawan dia. Aku tak beli apa2 pon eventhough tgh SALE. Aku cuma pegi register ISETAN member jer. Itu pon abiskan gak lar duit aku RM20 bayar membeship fee. Tak larat nak pusing2 tgk SALE kat situ. Penat seh. Smpi2 KLCC jer aku terus carik kerusi duduk.





Dah mlm baru lar kitorg balik. Punya lar syok hubby aku borak ngan kawan dia. Maklum lar...dah lama tak jumpa!

1 comment:

Segenit Puteri Bunian said...

Perut abe long!!!!hahaha...(masa adam nak salam dgn dia baru nih, baru perasan tgn dia cam kembang semacam je..)ampuuuun!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails