CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 December 2008

Kakiku sakit...

Yup...smlm aku MC lagi utk kesekian kalinya due to kaki ku sakit. Especially kat tumit. Terasa menyucuk-nyucuk. Ni lah akibatnya bila Sat & Sun aku berjalan dari pagi smpi ke mlm...

Nak tido pon tak lena bila kaki tu dah terasa sengal2 semacam jer. Mmg betol lar apa yg aku baca dekat website, book & magazine. Org pregnant ni mcm2 penyakit dtg. Kadang2 terfikir gak baru 3 bulan dah mcm ni..nak tunggu 9 months nanti ntah apa penyakit lagi lar yg dtg...tapi whatever it is...kena jugakla tempuh...Bukan senang nak pregnant kan...Ada yg dah kawen bertahun2 pon tak dpt baby lagi. Alhamdulillah, aku tak perlu tunggu selama itu.

Sekarang baru aku paham perasaan mak aku yg mengandungkan aku selama 9 bulan. Aku ni alhamdulillah lar takde alahan sgt. Mak aku dulu mmg teruk alahan dia. Nasib baik aku tak ikut mcm dia. Kalo tak mau TL aku tension asik MC jer, hehehe...

Setiap org yg pregnant tak sama keadaannya. Tu yg kadang2 tak paham kenapa org boleh buang jer bayi baru lahir sesuka hati! Diorg ni tak igt ke kesakitan yg ditanggung selama 9 bulan? Kalo tak nak sekali pon anak tu...jgn lar dibuang2...Bagi kat org lagi bagus.

1 comment:

Blog Diva said...

a'aah..org yg kawin bertahun2 try tp dpt2 anak..yg dapat anak ter'eksiden' tuh senang2 je buang..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails