CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 August 2008

Makan-makan



Smlm dept aku buat potluck sempena nak sambut Ramadhan nih. Byk betol makanan...Mmg tak abis. Ada nasi jagung, macaroni bakar, udang, ayam masak merah, spagetti, domino pizza, bihun goreng, tiramisu, butter cake, mcm2 lar. Aku siap tapau bawak balik umah. Sayang...makanan byk tak abis. Untung dah, dinner aku tak yah masak, hahaha...

Mesti korang nak tau kan aku bawak apa? Aku bawak bihun goreng...Jgn tak tau, pukul 5.30am aku dah bangun nak goreng bihun. Issh...issh...issh...tak penah lagi aku bangun pagi camni nak masak, hehehe...Tapi takpe, utk kawan2 aku rajinkan jugak...

Next potluck is after raya lar...Makanan apa lak lar yg aku nak masak...

2 comments:

fidah said...

giler rajin ko masak.. klu aku goreng nugget jer.. hahaha

<< jeff >> said...

>> just dropping by...:-d

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails