CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 April 2008

My House

Smlm aku tido kat umah baru, hehehe...Perasaan pindah umah kali ni mcm happy skit lar. W/pon umah ni cuma umah sewa jer tp aku rasa mcm masuk umah baru :-). X sabar nak memenuhkan umah aku dgn segala mcm perabot. Ok, presenting you my house (abaikan brg2 yg bersepah kat situ).


Master bedroom


Living hall (pintu masuk)


Living hall


kitchen
Kawan2, jemput lar dtg umah :-). Boleh tlg aku kemas umah sekali, hahaha...Byk lagi benda yg perlu dikemas. Aku dah rasa x larat ni. Kalo kawan2 sudi tlg ringan lar skit, hehehe...
p/s: che meng, bila ko nak dtg umah aku?

2 comments:

<< jeff >> said...

>> walaupun rumah sewa, ianya tetap rumah...
>> yang penting ada tempat berteduh...
>> tak gitu...? :-d

adam danish said...

adam's words:

-nice& convenient house
-lawa kitchen!(sbb siap dgn hood + cabinet)
-bilik cam lumayan larr siap ada curtain railings sumer tu..
-lps nih best la bole isi umah dgn perabot2 baru..(the best part time shopping tu..worst part time nak byr)
-jeles lar adam...sbb umah adam xmcm nih pon..
-adam nak g tido umah mak long...
-pool ada?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails