CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 April 2008

Dah 1 tahun


Arini genap setahun aku kenal dia. Pejam celik, pejam celik dah setahun. Cepatnya masa berlalu. Nak tau mcm mana aku kenal dia? Actually kawan aku yg introduce. Dia ni, kawan pada kawan aku nye abang. Ingat lagi, masa nak kenal tu, dia antar sms kat aku. Kiranya 1st sms la. Dia tulis "Hi, boleh kenal? Saya Najib Danial". After that, kitorang bersms la about 1 week. Lepas tu dia ajak jumpa. Tempat dating pertama kitorang kat McD, 1u, hehehe...Itu ler 1st time aku tgk dia. Masa 1st time jumpa tu mmg mcm dah kenal lama. Dia cakap aku ni peramah, hahaha...Lepas tu terus lar kitorang berkawan. Bulan Aug last year, dia ajak aku kawen. But b4 that, aku kena jumpa parents dia dulu. Terbalik plak. Biasanya, org laki jumpa family belah pompuan. Ni x, aku yg jumpa parents dia dulu. Maybe sbb family aku jauh kot. Masa pegi umah family dia, mak dia tanya aku, betol ker nak kat anak dia :-). Aku jawab dlm hati jer lar, NAK! Hahahaha...Lepas dah confirm, baru lar aku bagitau mak aku. Pastu lepas raya tahun lepas, family dia dtg merisik. And kitorang akan melangsungkan majlisnya ujung bln May nanti. Tinggal lagi bulan depan jer. Doakan semoga semuanya berjalan dgn lancar, yea :-).

1 comment:

Reen said...

wah tukar blog pulak..hehehe ok will link to you nnt :d

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails