CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 January 2012

Toy Museum

Tercapai gak hajat nak bawak Kiki gi Toy Museum. Terjumpa secara tak sengaja masa otw turun from Batu Feringghi. Actually senang rupanya nak carik tempat ni. Carik jer Copthorne Hotel. Ha...kat situ la Toy Museum ni.


Boleh tahan jugak orang yg datang sini. Nak masuk sini sila bayar RM10 yea...Agak mahal jugak la aku rasa. Tapi bak kata org yg jaga kaunter tu mahal sebab sewa tempat tu sebulan jer dah RM35,000!

Mmg banyak giler toys kat dlm ni. Jgn katakan Kiki...org tua pun excited tgk toys yg byk tuh!



Tapi kan...si Kiki ni toys2 ni semua dia tak tengok mana. Yg dia tengoknya car!






Tengok...ayah pun excited ngan patung2 kat sini!



Kiki takut ok ngan replika toys ni! Nak amek gambar pun skitnya payah. Siap nak nangis lagik!

Siapa ada anak kecik boleh la bawak dtg sini...

2 comments:

KSWSK said...

mmg kebiasaannya mak bapak bdk yg lbh excited..hehehehehe

zahira said...

Wa - tu la pasalnya. Mak bapak pun baru 1st time masuk sini kan...tu yg excited ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails