CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 May 2008

I'm back!

Penatnya rasa. Smlm baru balik from Krabi, Thailand arini dah kena keje. Pagi tadi rasa mcm malas sgt nak dtg ofis! Mana tak penatnya, smlm aku bangun 5.15am. Kol 6.30 am dah check out. Pastu terus gi breakfast. 7.30am kitorang dah naik bas. Bertolak ke Krabi International Airport. Flite kitorang kol 1250pm (waktu Thailand). Bas yg bawak kitorang tu plak dah lar slow giler. From our hotel to Krabi International Airport 3 jam!

Krabi International Airport
We've been informed by the tour guide that this is the new airport. Airport dia kecik jer tp cantik skit la from Phuket Airport. Kedai pon tak byk sgt kat situ. At the airport I just bought a book My Thai Girl & I dan fridge magnet jer.
me & Nini
Hafiz

Lepas dah masuk kat tmpt menunggu, we've been informed that our flite was delayed for 2 hours. Tension! Dah lar lapar, breakfast makan roti jer, ingatkan kalo flite kol 1250pm boleh ler mkn kat lcct sbb journey 1hr15mins jer. Sib baik ler aku beli buku so x ler boring sgt. Ada tu smpi boleh tido sementara nak tunggu flite sampai. Dlm kol 3 lebih (waktu M'sia) baru lar kitorang bertolak from Krabi International Airport. Kol 4.30pm sampai LCCT. Lain2 gmbar I'll upload to my FP.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails