CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 September 2010

Ya AMPUN!!!!

his favourite sitting position

My driving license expired 22/08/10 & all this while I'm driving with an expired license! Macam mana la aku boleh lupa...Banyak sgt benda pikir dlm kepala otak ni. Kadang2 sampai migrain dibuatnya. Seb baek tak kena tahan ngan polis. Kalo tak...sah2 tambah lagik saman!

Aku baru perasan yg lesen aku mati smlm. Tu pon ntah mcm mana tiba2 teringat nak check. If la, balik kampung ngan selamba jer drive...mmg mendapat la!

Nasib baek la colleague aku dgn baik hati offer diri nak pi renew lesen aku. Kalo tak esok jer la aku gi renew ;-).

Esok company aku dah start cuti. Yeehaaa...seronoknya. Tak payah pi keje.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails